reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Bačová

Miroslava Bačová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vitajte! Som študentkou Fakulty verejnej správy v Košiciach. Mám rada život a som vďačná za každú maličkosť a občas aj za nepríjemnú, lebo tá posúva človeka vpred... Do čítania :) Zoznam autorových rubrík:  Rozhovory s BohomMoje metaforyNázoryŽivotSúkromnéNezaradené

reklama

Život

Pocit

Miroslava Bačová

Pocit

Mám taký zvláštny pocit na duši...Som šťastná...skoro úplne!

  • 12. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Jeden štvrtkový večer

Miroslava Bačová

Jeden štvrtkový večer

Asi pred mesiacom prišiel môj spolužiak s nápadom: „Čo tak ísť na koncert Lipa spieva Lasicu“. Pravdepodobne nemal s kým ísť, tak oslovil práve mňa. Prvý moment bol tak trošku váhavý...čo ja s Lipom, nikdy som nejako zvlášť nepočúvala jazz... ale ten Lasica mi nedal pokoj. Je to môj obľúbený známy človiečik...resp. je to pre mňa jedna zo skutočných osobností slovenskej kultúrnej scény. Tak som sa teda rozhodla, že na ten koncert pôjdem.

  • 25. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu