reklama

Rozhovor

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu
(zdroj: Peter Hovan)

Toto je už staršia modlitba, ale stále je v nej niečo aktuálne :)

Pane, dnes si ma pokoril asi najviac, ako sa dalo...

Vzal si mi istotu...

Dal si mi však silu a odhodlanie.

Celé vnútro vrie, výkrik bez zvuku...

Slzy akoby úplne vyschli a nechcú ísť von.

Čo odo mňa žiadaš?

Všetko...

Mám sa vzdať mojich očakávaní, pohodlia a istôt?

Ja som tvoja istota...

Cesta za mnou nie je vždy pohodlná,

ale ponúkam ti svoju náruč a nedovolím, aby si si ublížila.

Túžim po tebe, osuším ti slzy...

Poď ku mne a nemusíš sa báť, čo príde...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chválim Ťa, Pane môj, lebo Ty odnímaš kríž z mojich pliec.

Ty poznáš každú moju túžbu a vieš, čo je pre mňa najlepšie.

Vzdávam sa seba...a chcem sa Ti dať úplne celá.

Moje požehnanie bude veľké...


Čaká na šťastie obyvateľka Marotu, hoci nešťastie zostúpilo od Pána k bráne Jeruzalema.

(Mich 1, 10)

Miroslava Bačová

Miroslava Bačová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vitajte! Som študentkou Fakulty verejnej správy v Košiciach. Mám rada život a som vďačná za každú maličkosť a občas aj za nepríjemnú, lebo tá posúva človeka vpred... Do čítania :) Zoznam autorových rubrík:  Rozhovory s BohomMoje metaforyNázoryŽivotSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu