reklama

Modlitba

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu

Ach, tá neistota Pane... tá nie je od Teba... od koho teda?

Prečo sa bojím, keď Ty stojíš pri mne, keď môžem všetok strach zložiť pred Tvoje nohy???  

Tak to ťaží, mám pocit, že nedokážem dýchať, že myšlienky obsadili každý kúsok môjho tela, že srdce prestalo biť a funguje len rozum...  

Diabol? Také strašné slovo...nech v Tvojom milosrdnom mene odíde, nech Ťa môžem milovať bez strachu, nech Ti môžem dať každú radosť aj smútok bez rozmýšľania.  

Pane, Priateľ môj, tak veľmi Ti chcem odplatiť Tvoju nekonečnú lásku, tak veľmi túžim po tom, aby som Ťa milovala celým srdcom, aby boli všetky moje sny a plány podriadené láske k Tebe.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem Ti dôverovať, som slabá...slabá ako biele páperie z púpavy...tak rýchlo ma môže vietor odfúknuť kdesi do tmy...

Slza padá dovnútra, taká tichá, priezračná, nikto ju nezbadá, iba TY a JA.

A tých sĺz už bolo veľa... Pane, dnes večer Ťa prosím, vylej tieto slzy do rieky života... nech s ňou splynú a odplávajú... nech Ťa dokážem milovať bez predsudkov, bez strachu, bez neistoty...

Miroslava Bačová

Miroslava Bačová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vitajte! Som študentkou Fakulty verejnej správy v Košiciach. Mám rada život a som vďačná za každú maličkosť a občas aj za nepríjemnú, lebo tá posúva človeka vpred... Do čítania :) Zoznam autorových rubrík:  Rozhovory s BohomMoje metaforyNázoryŽivotSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu